حافظه مجازی
بــــــــــ روز
با ما بــــــ روز باشید ، نرم افزار،سخت افزار،شـبکه،فناوری اطـلاعات،اینترنــت

 
تاريخ : چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:,

 

حافظه مجازی قسمتی از حافظه دیسک سخته که به صورت موقت در اختیار سیستم عامل قرار میگیره. ویندوز از این فضا برای نگهداری داده های موقت خودش استفاده میکنه. مقدار پیش فرض این حافظه که توسط ویندوز تعیین میشه بهترین انتخابه و به ندرت پیش میاد که کسی بخواد اونو تغییر بده. در صورتی که کسی به خاطر کمبود فضای دیسک سخت، میزان حافظه مجازیش رو کاهش بده، مسلماً با افت سرعت سیستم مواجه میشه. همچنین کسی که اونو به حداکثر برسونه باعث میشه فضای بیشتری از دیسک در اختیار سیستم عامل قرار بگیره که مدیریت اون، باز هم موجب کاهش سرعت میشه.

در هر صورت انتخاب با شماست. من فقط آموزش میدم و بقیه اش با شماست. برای افزایش یا کاهش حافظه مجازی مراحل زیر و دنبال کنید :

1-       روی My Computer راست کلیک کنید و Properties رو انتخاب کنید.

2-       در پنجره ای که ظاهر میشه (System Properties) برگه Advanced رو انتخاب کنید و در قسمت Performance روی Settings کلیک کنید.

3-       در این پنجره (Performance Option) برگه Advanced رو انتخاب کنید و در قسمت Virtual Memory روی دکمه Change کلیک کنید.

4-       در پنجره ظاهر شده (Virtual Memory) در قسمت Paging file size for selected drive روی Custome size کلیک کنید، حالا در کادر جلوی Initial size (MB) فضای دلخواهتون رو بر حسب مگا بایت تعیین کنید و روی دکمه Set کلیک کنید و سپس روی OK کلیک کنید تا تغییرات اعمال بشه.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط علی اکبر عبــادی


بامابـــ روز باشید

طراحی سایت